Hello guys ! Thanks for viewing :) | Follow | Dashboard | Facebook

Insaf :)

Hello , hello , hello peopleeeeee :) HAHA . Happy yang tak terhingaaaa aku hari nieee :) Fuhh , dapat jugak carik baju kurung aku . Theee . Kalau tak , pakai baju tahun lepas lerr xD Anyway , Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin :) Harap dimaafkan salah dan silap aku . Walaupun aku tak buat salah xD HOHO happy teramat sangat niee :D Baru balik carik baju . Ponatt eden :p Semua blogger aku tengok update pasal RAYA . HOHOHO. I know you all excited . Haha  . Aku punn .
Ok , now aku sekarang "Bertudung" Hehhe . Yup ! Aku nak Insaf lahh weyhh . Bukan aku pakai sebab fashion bagai nie .
Sebab aku memang nak target pakai time raya . So , Alhamdulillah , Allah telah memakbulkan doa aku :) Amin .
Then , hati aku punn dah terbuka dengan seluasnye :D happy sangattt . So , aku harap family aku dapat terima dengan 
"Gaya" aku yang sekarang . Aku harap abg aku tak yah lahh cakap sangat aku tiru "Yuna" Please lahh weyhh , tak bermakna 
aku pakai tudung sebab nak tiru dia . Aku just nak berubah , takan salah kan ? So , harap mereka boleh menerima aku :)
Amin . Ok , back to the story while buying my "Baju Kurung" aku ikot lahh abg aku niee pergi carik seluar dia . Then , ade pulakk sorang mamat niee ngn perempuan nie . Yang mamat tu , handsome pulak den tengok *cair jap* Then , dia cam pandang , pandang aku kot ? *perasan kejap* Then , ade jugak curi pandang die . HAHA . Then , ade jugak tengok , tengok perempuan tu . Lawa lahh jugak . Tengok muka cam sombong . When , aku lalu depan dia , dia senyum kat aku , then , aku wat donno . Then , aku pandang lagi , dia senyum lagi . Aku senyum dengan seikhlasnye . Ouhh , baiknye :) Imma so touched . Entah kenapa pun tak tahu . Yelahh , ade seteng , seteng tu lawa but sombong . Nie cam friendly lahh . Boleh buat kawan . Ehh , suke pulak aku niee. Klahh nak out dahh . Bye . Selamat hari raya once again :)) Asalamualaikum . Peace :>


P/S : Sebaik ada lagi stock baju kurung aku and takyah tolong mak aku sampai pagi siapkan makanan untuk raya . Wehhh ;>

No comments:

Post a Comment