Hello guys ! Thanks for viewing :) | Follow | Dashboard | Facebook

Fun , fun :>

Holla peopleeee :> Yeahh ! Happy sangat today . Mana tak happy beli baju rayeeeee :) muehhh . Ok , aku beli baju jalan je . Baju kurung tak lagi . Tak de choice lahh . Banyak gila yang tak lawa :/ Puas aku mencari . Tak da  jugak . Maybe cadang beli baju kurung malam raya . Lagi best kodd . Murah sikittt (: Tadi beli baju t-shirt 4 . Yeah ! HAHA . Serious tahun nie banyak gila t-shirt :) hari tu beli satu , then , hari nie beli empat . So total lima lahh kan . Happyyyy :) Aku beli 3 baju F.O.S then , lagi satu helai baju tu , kat mane nth . Serious rambang gila mata tengok . Memang lawa ! Mak aku cakap " Dah2 cukup beli t-shirt tu" aku cam urghhhhh . HAHA . Than cadang nak carik tudung . Mahal plus tak da choice yang lawaa pulak . Kene tunda hari lain lahh  nampak nyee . Kasut , baju already have . Baju kurung and shawl not yet :/ Then , jumpa pulak ade sorang mamat nie time aku nak melintas jalan dia pakai camera DIANA ! Siottttt ! Nampak style siot mamat tuu ! *Cair jap :p
Dia gantung kat leher die , serious styleeeee :> tak yah gantung dslr yang bapak berat tu . Diana pon cukup style :)
Ouhh , in love with you lahh Diana :) Hope can buy you after Eid :) Aku berharap sangattttttt ! Fuhh , panjang nyeww . Tak pe sekali sekala right ? K , lah aku nak tuka header . Bape bulan dah header niee je . Comform korang boring right ? Kbye readers . Lubyouuuuuuu <3

No comments:

Post a Comment