Hello guys ! Thanks for viewing :) | Follow | Dashboard | Facebook

Terharuuu :)

Assalamualaikum :) Hello , hello . Huh , mood happy ;) Ohh , semalam ade anugerah . Than , just dapat first place in class .
Happy . Ohh , my mother datang tengok I ambik hadiah . Ohh ~ Terharu . Then , maybe lepas dah tengok aku amik hadiah sempat online tulis nie ------------->



*Double-click  to enlarge*
Ohh , aku sangat-sangat terharu gila vaveng . Hahha . Hari niee bukak . Perghh . Terharu *Ramai gak LIKE :p
Hoho . Anyway , aku sangat terharu *lagi sekali . Hahha . Today dapat anugerah matepelajaran cemerlang . Cemerlang ke ? Macam tak je aku tengokk . Haha , anyway berbaloi jugak usaha aku :D Ok entry yang sangat panjang lawanye :) Vpeace


P/s : Congrats to budak K-Pop yang dapat first until third place . Congrats :>
P/s : Alahh , die tak online for someday :( 
P/s : Baru aku tahu ape itu gunenya phone . Tahniah buat aku hilangkan phone . Dan tak pakai phone beberapa bulan . Urgh ,  need cellphone badly :/

No comments:

Post a Comment