Hello guys ! Thanks for viewing :) | Follow | Dashboard | Facebook

Currently Busy .


Assalamualaikum y'all :) Hehhe . Title ? Busy ? Haha . Yelahh , sebuk meng-edit blog yang baru . Sangat satisfied dengan blog baru :) Teheee . I really like my new blogg . Hehhe . Ohh , i'm really excited to wait for my birthday ~ Ngehhhh ~ Haha .
Bukan orang nak kasi hadiah kan ? Perasan je lebih aku niee :p Andd , really excited nak tunggu bulan Decemberr !
Tuntut hadiah from my mother and my maksu . Hahha . Jyeahh (Y) Ohh , now ain ade buat doodles and tutorial .
Alahh , just sikit je . Tak banyak :) Saja nak full kan time cuti sekolah niee . Haha . Ok guys . GTG , almost 12 . Haha .
Tomorrow amik duit :3 Yeahh ! Mataduitan aku nieee xD Byeee <3


Ps : Thanks kak Syaz for the "Asam" from Utara . Haha . Really love it . And all the "Asam" is my favourite :D
Ps : Really , really  need cellphone and tak lama lagi dapat ! Yehooooo (Y)

No comments:

Post a Comment