Hello guys ! Thanks for viewing :) | Follow | Dashboard | Facebook

She's AWESOME !

Ok , today I wanna story about this little sister :] I tell you lahh , she memang baik and carring sangattttt . I tell you lahh , sapa yang dapat dia , memang beruntung gila lahh . Serious weyhh . Imma so touched :'> I hope you strong kak :) Maybe kita tak da pape hubungan , right ? But , Ain angap akk "Akak" Ain . Akak angkat Ain pun tak layan macam mana akk layan Ain . Thanks because layan Ain . I hope akak dapat street A+ in SPM k . I hope we can meet one day :) nak hang sangat dengan akk :'> You are too nice too mee :) When akk walling dengan Ain je , Ain rasa happy je :) Serious kak ! And , bila Ain dapat tahu akk break dengan abg Afif , Ain macam "WHAT o.O?" Actually , tak kenal pun abg Afif tu . I think , akk sweet couple bila couple dengan abg Afif tu :) Bila akk sedih akk share lahh . Ain suka dengar :'> Serious kak . You are soo inspired for me kak :]


P/S : FOREVER LOVE YOU <3

No comments:

Post a Comment