Hello guys ! Thanks for viewing :) | Follow | Dashboard | Facebook

Ramadhannnnnnnnnnnn :D

Cute tak aku ? Lol jkjk :p
Tak de kene mengena kan title aku tu dengan gambar tu ? Hur , hur . Ok , selamat menyambut hari raya Ramadhan Al-
 Mubarak :'> HEHE . Happy pulak aku niee . Excited nak Sahurrrrr :3 mwehhhh . Semua blog yang jual shawl aku terjah .
InsyAllah one day terbukak jugak hati aku untuk wearing hijabs :'> Not of because fashion , It's come from heart . Maybe one day Allah akan bukakan hati aku jugak :D Ok , aku mengaharap I Lost My Weight lahh puasa nieeeeee ! Rase dah berat sikit kott :p Then , dapat kumpul duit untuk beli  barang yang aku nakkkkkk . Maybe nothing special lahh for this entry . Tak tahu nak post ape lagi . Ok , Selamat bersahur nanti guys :'> xoxo
     

No comments:

Post a Comment