Hello guys ! Thanks for viewing :) | Follow | Dashboard | Facebook

Larian best !


Hello peps ! Hoho . Hari nie penat giler kott ! Yelah dengan aktiviti yang kat atas tu (picture) . Dari pagi till tengahari .
Perghh , Kopak ohh ! (Ayat sepah) HAHA . Penat lahh jugak . Homework hari nie langsung tak buat !
Actually banyak kot . Banyak presentation and bende , bende yang kenehafal -,- Penat weyhhhhhh !
Next bile entah nak exam lagi for UP3 . Woahhh ! Mak aiii ! Ok , berbalik kepada 1Sukan tu , best lahh .
Fun . Enjoy and Penattttt ! HAHA . Lepas je semua orang habis , kiteorang ade lahhh buat pertandingan
Tarik Tali . Memang tak tertarik lahh :O HAHA . Aku paling syok tengok laki tarik ! Fuhhhhh ! Lame kot .
HAHA . Memang lahh kan . Laki energy die tahap mane . Perempuan energy die tahap mane ? Kan , kan ?
But , proud sikit lahh , rumah sukan aku menang tarik tali lelaki . It's fair lahh dengan kawan aku tu . Kiteorang
bergaduh pasal tarik tali pulakkk --' Die kuning aku biru . Jadi ? KUNINGRU ! HAHAHA . Dah macam KANGROO pun ade jugak kan ? Ok lahh , for me so fun and puas lahh kan :) Puas ape pun , aku tak tahu . Hihi :3 Kbye <3

No comments:

Post a Comment