Hello guys ! Thanks for viewing :) | Follow | Dashboard | Facebook

Cemburu :/

Hello :') Ok , asal title die tu ? :O HOHO . Oklahh . Nammpak gambar kat atas ? Ape perempuan tu pegang ?
Yeahh ! Itu lahh die ! Bende yang aku cemburukan :'( Bila lahh agaknye aku nak dapat kan , kan ?
Time 1 Sukan 1 Murid tu , aku rase jealous je kat sape yang ade bende tu :'( Tak kisah lahh , die hanye dapat pegang saja kah ?Atau die memang the Owner . Aku tetap cemburu :'( Oklahh , even aku tak dapat DSLR pun takpe . Maybe aku ade  
chance dapat SLR yang jenis lama punye .Search je lahh kat Google . SLR jenis lama punye :') Aku paling suka brand Olympus ! Woahh ! Awesome gilerr doe ! Tulahh , tengok lahh raya nie cam mane . Kalau ade , ade lahh .
Kalau tak de kene lah tunggu lepas PMR kalau aku dapat street A's . Baru mak aku belikan --'
Lambat lagi kot :'( Just be patient jelahh , wahai Ain fatihah . Maybe one day lahh kan :'>
Kepada sesiapa yang dah ade tu congrats lahh yee :) Yang belum tu , samalah kita yee .
That's all  . Goodbye :'> Assalamualaikum .





No comments:

Post a Comment