Hello guys ! Thanks for viewing :) | Follow | Dashboard | Facebook

Hello June :')

Hyeee ! What's up alls :') Please be good yaaw June :') I hope that you can make me smile in this month :)
And I hope that you can make me better and better in this month . Not for this month , but month , month yang lain :')
Ok , cuti sekolah nie memang tersangat lah membosan kan aku :'( Just stay at home and homeee :'( Warghhh ! Sengsara doee!
Macam tak buat ape , ape ponn :( yelahhh . Makan , Online , Tido . Homeworkk ??? Tak buat ponn :) mwehhh
Aku nie memang malass . Aku baru buat Science jewww . Mwehhh :3 Aku tak tau lah kenapa aku suke cakap 
Mwehhhhhh ? Entah lahhh :P Ok. Tadi tengok my akk angkat punya blog :) Arghhh ! Rase menyirap
je tengok blog die . Rase cam dah tak nak ada pape lagi hubungan je :'( Sedihh gileerr doe :( Ok , fine lahh
kalau die ta nak jadi adik angkat aku kan ? And I know who I am :'((( Aku sedar lahh weyhhh :'(
Ok , aku nak citer kat sini bukan pasal sedihh . But , pasal kedatangan June yang aku memeriahkan hidup aku
lagi ok :')


Nie lahh muke aku time tension giler babi . Mwehhhh . Ni pasal muke aku yang tak ge mane , mane . Tu pasal macam tu xD




 Gile kan muke nie :) Bukan giler tapi weirdo x)
Ok , next week nak turun KL . Weeeeeeeeeiiiiiiii ! Tak sabar rasenye :'))) Ok , June . Please be good yawww :D





No comments:

Post a Comment