Hello guys ! Thanks for viewing :) | Follow | Dashboard | Facebook

Osemmmmmm (Y)

Hey , heyy . Btw , entry nie actually lama . Disebabkan internet tak de 3 hari , so baru nak post ~ Haha , haritu kan i told you guys yang aku pergi KL right ? *macam korang baca :p Ohh , best lahh jugak . But tak dapat tengok concert :/
I'ts ok , aku dengar-2 Greyson Chance buat concert kat Malaysia kan ,kan ? Ohh , kalau dapat ticket , InsyaAllah pergi !
Hoho . Aku pergi KL apelagi , shopping naaa :D Hihik . Alahh , just bought beg and owl ring . Hoho . Beg yang boleh tahan mahal :P Beg trend and kedai die "ternama" memey lahh kan ? Tapi beli jugak :p Bak kata status aku , "Aku sanggup belanjakan duit yang banyak demi beg " Perghh , bajet kan ? Memang , aku memang macam niee :p Hahha . Beg die 65 but discount   dapatler
59 . Hahaa . Still mahal jugak right ? Urghh , asal kan lawa :D Takpe , takpe :) Ring tu pulak 10 hengget . Perghh , sabo je lahh aku xD Bak kata makcik aku pulak " Belilahh , nanti kat Melaka dah tak dapat " Haha , macam menghinakah ? Jkjk :p
Ok , for this month i fell "Osemmmm" Cehh :p Haha , maybe this month aku happy kot sebab totttttt . K chiawwwww <3

No comments:

Post a Comment