Hello guys ! Thanks for viewing :) | Follow | Dashboard | Facebook

:'(

Heyy blog :) Ohh , dah tak berabuk dahh blog niee :) Yeahh , cuti sekolah (Y) Ohh , gila rasa cam nak nangis :'(
Tak tahu kenapa . Btw , tepat jam 12 .00 adelahh hari yang aku nantikan . Yeahh , my birthdayy :) And aku sangat 
tak mengharapkan sebarang hadiah from sapa,sapa . And i just want happy that day . Only just a speech for me its so
meaningful for me :'( Urghh , rasa nak nangis plus dengar lagu macam sayu je niee . Hmpp , and thanks for wish me today !
Ya Allah , bukan main awal lagi ! Belum tepat 12 punn . Haha . Anyway thanks a lot sapa yang speech awal :)
Ohh , so touched pulakkk :'( 


Thanks a lot raimi ! I hope relationship kita will end till death :*

Kak syaz ; Thanks a lot sis :) yeahh , i will get 8a's InsyaAllah . 




No comments:

Post a Comment