Hello guys ! Thanks for viewing :) | Follow | Dashboard | Facebook

Kenapa ?

Assalamualaikum all :) Perghh , tetiba nak update blog pulak . Dahlahh busy gila niee . urghh , aku tetibe teringat yang aku nie macam tak boleh "coutim" dengan orang lainn . Asal ehh ? Aku just boleh dengan ade sorang budak nie je . Best friend ever lahh Raimi :) Ok , today bukan nak citer pasal die but aku tertanye kenapa aku nie tak boleh nak buat cam group lahh .
Dahh lahh time aku form 1 aku tak da kawan . Gila sedih weyhh . Hanya Allah je lahh yang tahuu :(( Now , aku ade pun sikit lahh . Than aku form 1 kan ? asal ehh ? Aku nie hot temper ke ? Ke aku niee....... Aishh , memang aku susah nak cakap lahh . Aku pun tak tahu ape lahh masalah aku niee . Bila tengok budak lain cam buat group rase cam best jeee . But me :(
FOREVER ALONE :/Anyway aku just kene concentrate kat sekolahh . Maybe ade cara lain aku nak ade lagi ramai kawan . 
Hope exam akhir tahun niee dapat lebih cemerlang lagi laahh . And harap dapat tuar kelaassssssss . Grgggg -,- Kbye


P/S : weyhhhhhh ! pergisiapnotaKH ! 

No comments:

Post a Comment