Hello guys ! Thanks for viewing :) | Follow | Dashboard | Facebook

The Only Exception :D



Holla peps :') Hyee , lama dah tak tulis kan ? Mwehh , busy lahh . Ok , now aku nak cita pasal jadi today :')
Ok , aku masuk lahh "Talentime" Just singing lagu English je . Aku mane lahh terel sesangat :p 
Nie pon sebab kawan aden yang ajak . So , that's why lahh . Ok , tadi aku sesangat lahh norvos !!
HAHA . Gila , gila -,- Start nye pukul 2 petang . Nervous pukul 1 petang . Macam nak mampus kotttttttttt !
Then , dah sampai waktu nye . Kiteorang buat undianlahh , sapa dapat number berapa die yang kene nyanyi
doluuu . Woahh ! Time tu , takut ya amatttt ! Hanya Tuhan sahaja lahh yang tahu kan :p
Then , tengok , tengok dapat nombor 8 ! Terbaikkkkkk ! nasib tak 1 -,- Then , dengar lahh suare senior and junior niee
then , dah tiba masa aku dudeeeeeeeeee ! Then , nama aden di panggil . Mengeletar , nervous , nak kencing , berak 
macam , macam ade doeeeeeeee ! Ya Allah ! Then , aku nyanyi dengan suara mengeletarrrrr ! Ade lahh sorang kata
suara aku sedap :p HAHA . Cam tak caya jeee :'> Mwehhh :3 Then , part time nak tarik tu , aku main hentam je lirik -,-
Gilerr lahhh . Serious hentammmmmm ! Memang tunggang langang lahh ! Then , habis dahh :') Bapak gila legaaaaaaa :'>
Then , lepas aku kawan aku tu . Mwehhh :3 That' s all for today . The Only Exception :DDDD


P/S : Abg camera man tu kacau . But , handsome lahh die . Pfttttt -,-
         Aina suara dah sedap time mula , mula . Akhirrrrrr slow and tak dengar :'>
         Aku ? Suara macam katak kotttttt . HAHA xD
         Lagu blog tukaaaa :) Amik lagu aina x)

No comments:

Post a Comment