Hello guys ! Thanks for viewing :) | Follow | Dashboard | Facebook

karnival koku --'

hye ! warghhhh ! hari nie bnyak letih maaaaa . yelah . balik karnival tadi pukul 12 . aku tidur smpai lah pkul 5 . HAHAHA
lama kan . ok , first aku nk citer pasal kawat aku . ko tak yah tnye ar , biar aku citer kan dngan muke tak malu :p
ok , aku merasakan dh taknak masuk kawat . maybe forever ! HAHAHA . mane tak nye weyhh ! latihan buat dh bape mnggu .
then , buat formasi tadi . hancusssssssss babe !!! warghhh . malu saje . then , komanden mencarut pulak --' aishooo .
die kate kiteorang nie bodoh and whatsoever .nie bukan rekaan , nie ade akk form 5 yg bagi tau . aku rase puteri islam
yg latih baru bape minggu tu pon dh perfect giler dorang buat . kiteorng hancussss ! kteorang boleh katekan lame lah
jugak latih then puter islam . but , dieorang boleh pulak buat yg terbaik ? kiteorang nie ? dah lah , forget about that .
then , tahun depan aku dh tak nak masuk lahh . aku kan form 3 tahun depan , so , tak leh lahh sertai aktiviti2 sangat
kan ? peringkat negeri bulan 5 nie pon aku tak nak masuk . first sebab exam , then second sbb aku tak na malu for kali 
3 . then , macam2 lahhhh . maybe that's all only . malas pulak nak citer pepanjang . for KRS , congrats !

No comments:

Post a Comment