Hello guys ! Thanks for viewing :) | Follow | Dashboard | Facebook

samannnnnn !

sorry late update !! sebenarnye , aku giler tak puas hati kene saman !! ade ke patut babe ??? urghh , giler geram !!
rase cam nak tumbuk je pengawas kat sch aku tue :( aku rase pengawas kat sch aku tu giler kuase kot ??
papejelah . ok , citer die cam nie . first , aku tngah hafal ayat hafazan , coz , ustaz den suruh hafall .then , 
aku malas lah pulak nak turun kan . then , aku betulkan tudung . then lagi , aku makan , aku adelah bawak
bekal . burger dalam nye . then , aku dah sedap , sedap makan , then , aku dngar ade orang jalan lah kan .
then , aku tereuskan pemakanan aku . then akk cam s*it tue datang from blakang pintu class aku .
then , die ckap , dik , ge turun skarang ! tak boleh makan dalam class ! then aku ckp , lahhhh kak ! lagi lima 
minit jerrrr . then die kate . dik !!!! ko sini !!! ko tulis kat borang SAMANNNNNNNN nie !! sebab ko langar
arahan pengawas . then , dengan hati yg terbuka and ikhlas , aku pon tulis lahhh dngan muke TAIK !!!!
then , aku pon blah lah dari situ .aku ckap dalam hati bodoh lah weyhhhhhh !!!!!!!!!!!!! ckap cm tu pon kene 
samannnnnnnnnnnn !!!! pfttttttttt !!!! giler bengang !!!!! tadi ade spotcheck !! but , aku ari nie baik sikit .
so , tak delah kene saman !!! --' sebaikkkkk !!


P/S : hai akk yg terlibat dalam aku punye blog nie . i really hate you and pengawas !!!! aku mmng tak suke ko  
        since form 1 lagi !!!! ko tauuuuuu !!!!??

No comments:

Post a Comment